رد کردن پیشنهاد رئال مادرید توسط پدیده جوان بارسلونا

رد کردن پیشنهاد رئال مادرید توسط پدیده جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پدر نیکو گونزالس هافبک جوان بارسلونا فاش کرد که در گذشته رئال مادرید به جذب پسرش نزدیک بوده، اما او می‌خواسته در کاتالونیا بماند و بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته ناگهان اخبار زیادی مبنی بر خروج احتمالی نیکو گونزالس از بلوگرانا به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شود که ژاوی هرناندز دیگر به او اعتماد ندارد و می‌خواهد از زوج پدری و فرنکی دی یونگ در مرکز زمین استفاده کند و به همین خاطر، احتمال رفتن او از نیوکمپ بالاست. فران گونزالس پدر نیکو، چند فصل در منچسترسیتی مربی بود و به همین دلیل، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، مشتری اول اوست. 

به نقل از ESPN، پدر نیکو گونزالس در مصاحبه‌ای فاش کرد که فرزندش می‌توانست لباس سفید رئال مادرید را برتن کند، اما فقط می‌خواست در بارسا باشد. 

"رفتن به بارسلونا برای بچه‌ام آسان بود. او از هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد داشت و سرانجام بارسا را انتخاب کرد. البته او و مادرش بارسا را انتخاب کردند! او از همه جا پیشنهادات وسوسه کننده داشت، اما آرزویش بازی در بارسلونا بود. برادرانش نیز نمی‌خواستند که او به کاتالونیا برود، اما هیچ کس نمی‌توانست تصمیم نیکو را عوض کند و خوشحالم که بالاخره رویایش به حقیقت تبدیل شد و توانست لباس بارسلونا را برتن کند."

4416