هافبک اسپانیایی بارسلونا اعتماد ژاوی را از دست داده است؟

هافبک اسپانیایی بارسلونا اعتماد ژاوی را از دست داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط نشریات و منابع اسپانیایی خصوصا کاتالونیایی، به نظر می‌رسد که هافبک جوان اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون شرایط چندان خوبی را در این تیم کاتالانی پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا چاپ کشور اسپانیا، از زمانی که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی که سابقه بازی در پست هافبک وسط را در همین تیم بارسلونا در کارنامه خود داشت، به نیوکمپ آمد، نیکو گونزالس، هافبک جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها در ترکیب اصلی تیم دست نخورده بود. این بازیکن جوان بارسلونا تقریباً در تمام رقابت‌ها یک بازیکن فیکس و شروع کننده بوده است اما این موضوع، حداقل برای چند مسابقه گذشته آبی و اناری پوشان کاتالانی بسیار کم‌رنگ شده است. 

به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی کاتالان‌ها، رقابت را به بازیکنان دیگر چون پابلو گاویرا ملقب به گاوی و پدری گونزالس و فرنکی دی یونگ سپرده است و نیکو گونزالس دیگر یک بازیکن فیکس ترکیب بلوگرانا و یک شروع کننده در مسابقات تیمش نیست.

البته ممکن است این هافبک جوان اسپانیایی در بازی‌هایی که بارسلونا بیشتر نیاز به درگیری بر سر بازپس‌گیری یا حفظ و نگهداری توپ دارد، وارد ترکیب تیم کاتالانی بشود. مسابقه مقابل والنسیا یا حتی بازی برگشت مقابل ناپولی نیز می‌تواند نیکو گونزالس را در ترکیب اصلی تیم آبی و اناری پوش شهر بارسلون قرار بدهد که البته برای فهمیدن این موضوع، باید تا زمان اعلام ترکیب رسمی بارسلونا در این مسابقات منتظر بمانیم.

9404