صحبت‌های مدافع فرانسوی منچستریونایتد درباره شرایط بازی در لیگ جزیره

صحبت‌های مدافع فرانسوی منچستریونایتد درباره شرایط بازی در لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی سابق رئال مادرید اسپانیا و کنونی منچستر یونایتد با شبکه تلویزیونی اختصاصی این باشگاه انگلیسی گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی رسمی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان، رافائل واران، مدافع فرانسوی شیاطین سرخ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی اختصاصی منچستر یونایتد در ارتباط با مسائل مختلفی صحبت کرده است که در ادامه، مهم ترین سخنان این بازیکن ملی پوش در این مصاحبه را می خوانید:

در مورد لیگ برتر انگلیس؟

"میزان سختی و شدت فشردگی و فشار بازی‌ ها نسبت به سایر لیگ‌ ها بسیار متفاوت است. این جا سرعت و شیوه‌ی بازی‌ ها واقعاً در سطح بالایی قرار دارد. این یک تجربه‌ی عالی است. من اتمسفر اطراف استادیوم ها را بسیار دوست دارم. بازی‌ ها در لیگ برتر بسیار سخت هستند. شما نمی‌ توانید آرام باشید، می‌ توانید در یک بازی از حریف جلو باشید اما می‌ دانید اگر ۱۰ دقیقه وقت برای بازی داشته باشید، هر اتفاقی ممکن است در نتیجه‌ی پایانی مسابقه رخ بدهد."

رافائل واران که یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خروس ها در تیم ملی فرانسه نیز به شمار می آید و در فصل تابستان گذشته با اتمام قراردادش با کهکشانی های شهر مادرید به تیم منچستر یونایتد ملحق شده است، در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص لیگ برتر جزیره نیز چنین گفت: "فکر می‌ کنم این بهترین لیگ جهان است و شدت و سختی آن کاملاً شگفت‌ انگیز است. همه‌ی تیم‌ ها بازیکنانی با کیفیتی بالا دارند. از نظر تاکتیکی، لیگ برتر انگلیس در سطح بسیار بالایی است و بازیکنان و مربیان زیادی از همه جا حضور دارند. بنابراین ترکیبی از فرهنگ‌ های مختلف و بازیکنانی با سبک‌ ها و ذهنیت های مختلف است. من فکر می‌ کنم به همین دلیل است که لیگ برتر، بهترین است؛ زیرا بهترین‌ ها از همه جا در این جا حضور دارند."

9404