خوشحالی ستاره سابق رئال مادرید از انتصاب تن هاگ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ

خوشحالی ستاره سابق رئال مادرید از انتصاب تن هاگ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد معتقد است که با توجه به انتصاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید آن‌ها در فصل آینده عملکرد بهتری نسبت به امسال ارائه خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه ششم جدول قرار دارند و دسترسی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد. مدیران من یونایتد هفته گذشته اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی جدید برای فصل آینده انتخاب کردند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، واران مدافع سابق رئال مادرید که پیش از این یک بار طعم تلخ حذف شدن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اریک تن هاگ و آژاکس چشیده است، راجع به این انتخاب این سرمربی هلندی گفت: "آن‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. بی‌صبرانه منتظر کار کردن با او هستم. فکر می‌کنم تن هاگ تجربه خوبی دارد و برای کار کردن در این باشگاه گزینه مناسبی می‌باشد."

این مدافع 29 ساله در ادامه راجع به نقاظ ضعف تیمش گفت: "می‌توانیم در بازی‌خود بیشتر بازی را کنترل کنیم. بعضی اوقات برای 20 الی 30 دقیقه بازی را کنترل می‌کنیم و سپس برای 10 یا 15 دقیقه بسیار بد هستیم. امتیازات زیادی به خاطر این موضوع از دست داده‌ایم. فکر می‌کنم اگر ثبات بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم بیشتر پیشرفت کنیم. فوتبال بیشتر بازی تیمی است، پس همگی باید به فکر باشند."

4416