صحبت‌های واران درباره شرایط شیاطین‌سرخ برای مصاف با استون‌ویلا

صحبت‌های واران درباره شرایط شیاطین‌سرخ برای مصاف با استون‌ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی تازه وارد شیاطین سرخ با رسانه رسمی این باشگاه انگلیسی مصاحبه ای انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی رسمی باشگاه منچستر یونایتد و سایر رسانه های انگلیسی، رافائل واران، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و منچستر یونایتد در مصاحبه با رسانه رسمی این باشگاه انگلیسی، صحبت هایی انجام داده که مهم ترین قسمت های آن را در ادامه می خوانید:

"البته ما از فشار مسابقات لذت می‌ بریم و نتیجه برای ما بسیار مهم است؛ چون شما بعد از این بازی، بازی دیگری نخواهید داشت. این بازی نود دقیقه است و یا بیشتر و شما باید برای این چالش و انجام یک بازی خوب از نظر فیزیکی و روحی آماده باشید." 

"بله من فکر می کنم این برای ما بسیار مهم است. ما می خواهیم که هواداران را خوشحال کنیم و مسلما به دنبال برد در بازی هستیم. تنها ذهنیت ما این است که روی عملکردمان تمرکز کنیم و برای بازی آماده باشیم."

در مورد استون ویلا:

"من فکر می کنم که آن ها واقعاً تیم خوبی هستند و ما باید برای بازی مقابل تیمی آماده باشیم که می دانند چگونه ضد حمله بزند و چطور با توپ بازی کنند. پس از نظر فیزیکی و تاکتیکی... همه چیز مهم خواهد بود."

"احساس خوبی دارم. من هر روز احساس بهتری دارم و می‌ خواهم همین طور بمانم؛ پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم. باید بگویم تیم پزشکی و فیزیوهاتراپ ها به من کمک زیادی کردند و خیلی خوشحالم که برگشتم و می‌ خواهم از آن ها تشکر کنم. من فکر می کنم شما باید به احساس خود و همچنین توصیه های پزشکی گوش دهید زیرا این بسیار مهم است. واضح است که شما می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به تیم برگردید، اما باید مطمئن باشید که برای مسابقات آماده هستید."

در مورد هواداران:

"هواداران ما همیشه بسیار خوب هستند و به طور قطع آن ها ما را وادار می کنند تا بهترین خودمان را در زمین به نمایش بگذاریم. من فکر می کنم که امسال ما فقط می خواهیم بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم و هواداران را خوشحال کنیم. همیشه خواهان حضور در زمین بوده‌ ام و منتظر برگشتن به تیم بودم که مقابل هوادارانمان که از من حمایت کردند، بازی کنم. می خواستم آماده و مطمئن باشم که در لحظه‌ی مناسب برمی گردم و احساس خوبی دارم."

9404