بهبودی دو ستاره شیاطین سرخ برای دیدار مقابل لیدزیونایتد

بهبودی دو ستاره شیاطین سرخ برای دیدار مقابل لیدزیونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای دیدار روز یکشنبه مقابل لیدزیونایتد، از حضور دو بازیکن خود که از مصدومیت بازگشته‌اند، بهره خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه دیدار روز یکشنبه مقابل لیدزیونایتد در لیگ‌برتر، منچستریونایتد با خبر بازگشت دو بازیکن تیمش از مصدومیت روبروست. رافائل واران و ادینسون کاوانی، که به‌دلیل مصدومیت بازی تیمشان مقابل برایتون را از دست داده‌بودند، شانس حضور در ترکیب شیاطین سرخ را خواهند داشت.

رافائل واران تمام تلاش خود را برای حضور در دیدار اخیر تیمش برابر برایتون انجام داد، اما این مدافع فرانسوی قبل از بازی با مشکل معده مواجه شد. واران بخشی جدانشدنی از ترکیب خط دفاعی رالف رانگنیک در این فصل بوده است، که 19 بازی در تمامی رقابت‌های این فصل انجام داده‌است.

از سوی دیگر، ادینسون کاوانی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده‌بود و دو بازی اخیر تیمش را از دست داده‌بود. این مهاجم 35 ساله در این فصل مصدومیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته و تنها 15 بار در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به‌میدان رفته است.

هر دو بازیکن، شرایط حضور برابر لیدزیونایتد در الاند رود را پیدا کرده‌اند. جایگاه رافائل واران در ترکیب منچستریونایتد تضمین‌شده است اما درمورد کاوانی نمی‌توان این حرف را زد. کاوانی ممکن است به‌دلیل مصدومیت اخیرش باعجله به ترکیب برنگردد.

در هر صورت، بازگشت این دو بازیکن نکته مثبتی برای شیاطین‌سرخ خواهد بود. منچستریونایتد 5 روز بعد در لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

9719