بایرن مونیخ در آستانه ربودن هافبک تکنیکی بارسلونا

بایرن مونیخ در آستانه ربودن هافبک تکنیکی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه بارسلونا و بایرن مونیخ به هیچ وجه خوب نیست و دو باشگاه در خارج از زمین فوتبال با هم دچار اختلاف شده اند و حالا به نظر می رسد که بخش جدیدی از این اختلاف آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم آلمانی برای خرید فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا دست به کار شده و می خواهد این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی بخرد. در حقیقت بایرن نمی خواهد منتظر تابستان بماند و می خواهد فرنکی را در همین زمستان بخرد. نمایندگان بایرن مونیخ با وکلای بازیکن هلندی تماس گرفته اند و تمایل خود را ابراز داشته اند.

رابطه بایرن مونیخ و بارسلونا اصلا خوب نیست.  به نظر می رسد که همه چیز زمانی آغاز شد که باواریایی سعی کردند جلوی تمدید قرارداد پدری با بارسلونا را بگیرند و با دست مذاکره کردند. مدیران بارسا در واکنش به این اتفاق تصمیم گرفتند که نیکولاس سوله را  به صورت رایگان بخرند و جویای شرایط برخی بازیکنان آکادمی بایرن نظیر کنان ییدیز 16 ساله و گابریل ویدوویچ 15 ساله شدند.

به نظر می رسد که ماجرای دی یونگ فصل جدیدی از اختلاف میان بارسلونا و بایرن مونیخ را آغاز خواهد کرد. بایرن می خواهد دی یونگ را به ترکیبش اضافه کند و این بازیکن پس از دو سال و نیم تصور می کند که در بارسا نمی تواند پیشرفت مورد نیاز خود را داشته باشد.

4125