تلاش بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای خرید هافبک بارسلونا

تلاش بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای خرید هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که بارسلونا فصل خوبی نداشته اما هیچ کسی در مورد توانایی و کیفیت فرنکی دی یونگ تردیدی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سان گزارش داده است که بایرن مونیخ و منچسترسیتی تمایل خود را به خرید هافبک هلندی نشان داده اند. آنها می دانند که بارسا تمایلی به فروش وی نداشت اما می خواستند که بدانند نظر بازیکن سابق آژاکس مورد این پیشنهاد چیست. 

در حقیقت روزنامه انگلیسی گزارش داده است که باشگاه مونیخی در تابستان گذشته پیشنهادی به مبلغ 70 میلیون یورو را برای خرید دی یونگ به دست بارسا رسانده اما کاتالان ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده اند. فرنکی قراردادش با بارسا را تا سال 2026 تمدید کرده و رقم فسخ قراردادش 400 میلیون یوروست و در کنار بازیکنانی نظیر پدری، آنسو و گاوی بخش مهمی از آینده بارسلونا را تشکیل خواهند داد.

دی یونگ در زمانی به بارسا ملحق شد که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال خرید وی بودند. این بازیکن هلندی از معدود بازیکنان قابل قبول بارسا در سالهای اخیر بوده است که در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت با ارزش 90 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن لالیگا محسوب می شود. فرنکی به نظر می رسد که در سالهای آینده به یکی از لیدرهای بارسلونا درون و بیرون زمین تبدیل خواهد شد.

4125