پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب هافبک هلندی بارسلونا ندارند

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب هافبک هلندی بارسلونا ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ دیگر در برنامه‌های نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ جایی ندارد و این دو باشگاه مذاکرات برای خرید او را متوقف کردند.

به گزارش فوتبالی، در چند فصل اخیر فرنکی دی یونگ همواره در آستانه خروج از باشگاه بارسلونا قرار داشته است. هافبک هلندی بلوگرانا، به دلیل دستمزد نجومی‌ای که دریافت می‌کند، چندان توسط مدیران باشگاه مورد حمایت قرار نمی‌گیرد و معمولا گزینه اصلی سران باشگاه برای فروش در پنجره‌های نقل و انتقالاتی است. او در دو فصل اخیر به شدت توسط منچستریونایتد دنبال شد اما در نهایت تصمیم گرفت در بارسا بماند.

با ورود هانسی فلیک، گفته می‌شود شرایط این بازیکن بهتر خواهد شد. سرمربی آلمانی بارسلونا علاقه خاصی به سبک بازی دی یونگ دارد و می‌خواهد او را در تیم خود داشته باشد. فلیک در نخستین روز حضورش در باشگاه بارسلونا با دی یونگ دیدار کرد و شرایط مصدومیت او را بررسی کرد. مرد آلمانی نیمکت بارسا باور دارد که می‌تواند دی یونگ را به بالاترین سطح خود برساند.

به نقل از نشریه کاتالونیایی اسپورت، پاری سن ژرمن دیگر علاقه‌ای به جذب فرنکی دی یونگ ندارد. باشگاه فرانسوی در فصول اخیر چند بار برای خرید این بازیکن اقدام کرد اما راه به جایی نبرد. بایرن مونیخ هم که همانند پاری سن ژرمن شرایط دی یونگ را زیر نظر داشت، تمایلی به جذب این هافبک هلندی ندارد.

با این تفاسیر، باید گفت تنها باشگاهی که هنوز از تلاش برای خرید دی یونگ دست نکشیده منچستریونایتد است که هرچند اگر اریک تن هاگ از این باشگاه جدا شود احتمالا آن‌ها هم پروژه خرید دی یونگ را متوقف کنند.

1428