عکسی که دی یونگ در کنار بازیکن بایرن مونیخ در شهر بارسلونا منتشر کرد

عکسی که دی یونگ در کنار بازیکن بایرن مونیخ در شهر بارسلونا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی باشگاه بارسلونا در این روز ها حرف و حدیث هایی درباره رفتنش از بارسا در پایان فصل مطرح بود و گفته می شد که باشگاه بارسلونا می خواهد او را به فروش برساند اما دکو به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرد که باشگاه بارسلونا قصدی برای به فروش رساندن بازیکنانش ندارد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که ماتیس دلیخت، مدافع هلندی باشگاه بایرن مونیخ به شهر بارسلونای اسپانیا رفته است و در آن جا دیداری با فرنکی دی یونگ داشته است. در حقیقت فرنکی دی یونگ در بخش استوری های خود در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری را از خودش در کنار ماتیس دلیخت منتشر کرده است.

ماتیس دلیخت در حال حاضر 24 سال سن دارد. این بازیکن از سال 2022 میلادی در بایرن مونیخ توپ می زند. فرنکی دی یونگ 26 ساله است و از سال 2019 در بارسلونا حضور دارد. هم ماتیس دلیخت و هم فرنکی دی یونگ در آژاکس آمستردام حضور داشته اند و با هم هم‌تیمی بوده اند. در حقیقت بین سال های 2016 تا 2019 میلادی این دو بازیکن با هم هم‌تیمی بوده اند و رفاقت آن ها از آژاکس شروع شده است و همچنان ادامه دارد. آن ها در سنین پایین تر هم در تیم جوانان آژاکس بوده اند.

1471