دستمزد درخواستی وینگر آلمانی مونیخی‌ها جهت تمدید قرارداد لو رفت: بیشتر از پیشنهاد باشگاه!

دستمزد درخواستی وینگر آلمانی مونیخی‌ها جهت تمدید قرارداد لو رفت: بیشتر از پیشنهاد باشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می رود که مدیریت باواریایی ها قرارداد یکی دیگر از ستاره های این تیم را به زودی تمدید کند و بعد از یاشوا کیمیش، لئون گورتزکا و کینگزلی کومان، نفر بعدی لیست تمدیدی ها سرژ گنبری خواهد بود که او نیز قراردادی بلندمدت با مونیخی ها امضاء می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده از اطراف تیم نخست شهر مونیخ، پیشنهاد مدیران باشگاه بایرن مونیخ به سرژ گنبری، وینگر ملی پوش آلمانی این تیم برای تمدید قرارداد، حقوق سالیانه مبلغ پانزده میلیون یورو است که البته مبلغ مورد نظر این بازیکن ملی پوش، کمی بالاتر است. باواریایی ها در حال حاضر بیشتر از پانزده میلیون یورو به کینگزلی کومان و لروی سانه می دهند و سرژ گنبری نیز به دنبال مبلغی مشابه خواهد بود.

سرژ گنبری در یکصد و پنجاه و دو مسابقه ای که با پیراهن بایرن مونیخ در میادین حاضر شده، موفق شده پنجاه و هشت گل به ثمر برساند و همچنین سی و هفت پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرده است؛ در حالی که کینگزلی کومان در دویست و هفده بازی چهل و شش گل به ثمر رسانده و پنجاه و دو پاس گل نیز داده است. نرخ مشارکت در گل برای کینگزلی کومان 0.45 می باشد که در مقایسه‌ی مشابه با سرژ گنبری که 0.63 می باشد، بسیار ضعیف تر است؛ بنابراین وینگر آلمانی احتمالاً به مبلغی کمتر از حقوق وینگر فرانسوی رضایت نخواهد داد!

قرارداد فعلی سرژ گنبری تا سال 2023 میلادی با باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعتبار دارد و این بازیکن ملی پوش آلمانی در حال حاضر و طبق همین قرارداد کنونی خود، مبلغی کمتر از 10 میلیون از باواریایی ها و مدیران مونیخی دستمزد می گیرد و که گفته می شود این بازیکن برای امضای قرارداد جدید خود با تیم نخست شهر مونیخ، درخواست افزایش این مبلغ به شرایطی معادل شرایط مالی قرارداد کینگزلی کومان و لروی سانه را به مدیران باشگاه مونیخی ارائه داده است.

9404