برنامه مونیخی‌ها پس از رویت علایم مثبت در روند تمدید قرارداد وینگر آلمانی

برنامه مونیخی‌ها پس از رویت علایم مثبت در روند تمدید قرارداد وینگر آلمانی

پايگاه خبری فوتبالی - سرژ گنبری تا تاریخ سی‌ام ماه ژوئن سال 2023 میلادی با مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرارداد دارد و مقامات و سران این تیم باواریایی در آلمان امیدوار هستند که در آینده نزدیک قرارداد خود را با این وینگر ملی‌پوش و بازیکن آلمانی تیم خود تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sport1 آلمان، به نظر می‌رسد که برای تمدید قرارداد مابین مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان با سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ از نظر میزان حقوق و مقدار مبلغ دستمزد پرداختی دیگر بحثی وجود نداشته باشد.

مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان خواهان شفاف‌سازی‌ در ارتباط با سرنوشت و آینده سرژ گنبری، بازیکن ملی‌پوش و وینگر آلمانی تیم خود می‌باشند. طبق گزارش خبرنگار رسانه آلمانی Sport1، بعد از بازگشت از ایام تعطیلات در تاریخ هشتم ماه جولای سال جاری میلادی، مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان می‌بایست با سرژ گنبری پای میز مذاکره و انجام گفت‌وگو بنشینند. مسئولین و مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان می‌خواهند تصمیمی به موقع اتخاذ کنند و در این زمینه هم از نظر مالی و اقتصادی، هر دو طرف ماجرا می‌بایست به اجماع و توافقی دوجانبه دست یابند.

خبرنگار رسانه آلمانی Sport1 در گزارش اخیر خود این چنین می‌گوید که مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان تمایل دارند که پرداخت میزان حقوق و مقدار دستمزد ناخالص به مبلغی معادل رقم پانزده میلیون یورو در سال را برای سرژ گنبری در قرارداد جدید فی مابین تضمین نموده و برآورده کنند.

خبرنگار این رسانه آلمانی در گزارش منتشر شده اخیر خود این چنین توضیح می‌دهد که مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی بایرن مونیخ در حال حاضر امیدوار هستند که در پایان ماجرای بحث تمدید قرارداد مابین این باشگاه مونیخی با وینگر تکنیکی و بازیکن مانشافت نتیجه‌بخش خواهد بود.

در طرف مقابل، گفته می‌شود که سرژ گنبری نیز به دلیل علاقه بسیاری از مقامات و مدیران باشگاه‌های بزرگ و سرشناس اروپایی همانند تیم رئال مادرید اسپانیا یا باشگاه‌هایی هم‌چون منچستر یونایتد انگلیس، عجله‌ای برای تمدید قرارداد خود با مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان ندارد؛ اما در مجموع از بودن و حضور در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کند. بنابراین و طبق این گزارش، تقریبا می‌توان به ادامه حضور سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ هم‌چنان امیدوار بود.

9404