ناراحتی مدیران بایرن‌مونیخ از تعلل وینگر آلمانی؛ نه بله و نه خیر!

ناراحتی مدیران بایرن‌مونیخ از تعلل وینگر آلمانی؛ نه بله و نه خیر!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش بایرن مونیخ هنوز جواب مشخصی به پیشنهاد جدید باشگاه آلمانی نداده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره کنونی خط حمله باشگاه بایرن مونیخ یکی از بازیکنانی است که در پایان رقابت‌های فصل بعد قراردادش با باواریایی‌ها به اتمام می‌رسد و مدیریت باشگاه مونیخی در حال تلاش برای تمدید این مدت زمان است.

پیش‌تر نیز طبق گزارش خبرنگار نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان این خبر منتشر شده بود که سرژ گنبری از اين‌که از ابتدا همانند بازیکنانی مانند کینگزلی کومان، یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا مورد احترام بایرن مونیخ قرار نگرفته آزرده خاطر است. اما در عین حال این بازیکن احتمال ماندنش در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ را نیز به طور کامل و قطعی رد نمی‌کند.

مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان در جدیدترین پیشنهادش حقوق و دستمزدی به مبلغی معادل با رقم حدود هفده تا نوزده میلیون یورو برای سرژ گنبری در نظر گرفته که وینگر ملی‌پوش آلمان‌ها این پیشنهاد را نه رد کرده و نه پذیرفته است.

سرژ گنبری به خوبی می‌داند که گذر زمان به نفع اوست و حتی در صورت آزاد شدن، می‌تواند در باشگاه جدیدش حقوق و دستمزدی بالاتر به همراه پورسانت دریافت کند. 

به هر حال، این وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ عجله‌ای برای جواب دادن ندارد و در حال سنجش شرایط است؛ اقدامی غیر قابل انتظار که باعث ناراحتی بایرن مونیخ شده است.

9404