رسمی؛ قرارداد سه بازیکن بایرن‌مونیخ با این باشگاه آلمانی تمدید شد

رسمی؛ قرارداد سه بازیکن بایرن‌مونیخ با این باشگاه آلمانی تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - قراردادهای سه بازیکن و استعداد جوان باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان با مقامات این تیم مونیخی پر افتخار و پر طرفدار تمدید شد.

به گزارش فوتبالی و بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ و ضمن تایید مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان، سه بازیکن جوان و با استعداد این تیم آلمانی تا چند سال دیگر در رده‌های سنی پایه این باشگاه مونیخی باقی مانده و حضور خواهند داشت.

مدیران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان با سه بازیکن جوان و با استعداد خود جهت تمدید قراردادها و مدت زمان حضور و همکاری آن‌ها در این باشگاه به توافق جدیدی دست یافتند. با تایید مدیران و مقامات و بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ آلمان، لئون مارکرت هفده ساله (دروازه‌بان)، گریسون دتونی هفده ساله (مدافع) تا سال ۲۰۲۴ میلادی و لیول بروک آلمو (هافبک) تا سال ۲۰۲۵ میلادی در این باشگاه مونیخی باقی می‌مانند. هولگر زایتس، مدیر ورزشی کمپ جوانان باشگاه بایرن مونیخ آلمان در خصوص تمدید این قراردادها چنین می‌گوید: "خوشحالیم که این سه بازیکن در کمپ ما به پیشرفت خود ادامه می‌دهند. هر سه بازیکن برای تیم رده سنی زیر نوزده ساله‌های ما بازی خواهند کرد و ما نسبت به آینده آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم."

لازم به ذکر است که لئون مارکرت در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی از باشگاه پلانگ - کرایلینگ در غرب مونیخ راهی بایرن مونیخ شد. لیول بروک آلمو در سال ۲۰۱۸ میلادی از فیکتوریا برلین به آکادمی باشگاه بایرن مونیخ آمد و گریسون دتونی در سال ۲۰۱۷ میلادی از تیم و رقیب همشهری مونیخی یعنی باشگاه مونیخ ۱۸۶۰ به باشگاه بایرن مونیخ منتقل شد.

9404