بایرن‌مونیخ در پی تمدید قرارداد استعداد جدید و جوان کروات تیم خود

بایرن‌مونیخ در پی تمدید قرارداد استعداد جدید و جوان کروات تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ قصد استفاده از ویدوویچ را دارد و به این زودی ها این بازیکن را از دست نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ آلمان، گابریل ویدوویچ شروع بسیار خوبی در تیم دوم بایرن مونیخ داشته است. مهاجم سایه باواریایی ها که قطعاً بهترین بازیکن تیم دوم مونیخی ها به حساب می‌ آید، در بیست بازی در فصل جاری نوزده گل به ثمر رسانده و توجه یولیان ناگلزمان را به خود جلب کرده است. گابریل ویدوویچ توانایی بازی در پست پشت مهاجم را دارد و یک هافبک تهاجمی گلزن نیز به حساب می‌ آید.

طبق این گزارش، یولیان ناگلزمان قصد استفاده از گابریل ویدوویچ را داشته و مصدومیت این بازیکن جوان، مانع از حضور وی در دیدار درکلاسیکر مقابل بروسیا دورتموند شده است. به نظر می‌ رسد که قرارداد گابریل ویدوویچ به زودی با باشگاه بایرن مونیخ تمدید شود و قرارداد فعلی این بازیکن که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، افزایش یابد. البته باشگاه‌ های مختلفی از بوندسلیگا یک نیز به این جوان خوش آتیه علاقمند هستند که نشریه‌ی کیکر نام آن‌ ها را فاش نکرده است.

به نقل از نشریه‌ی کیکر، چند باشگاه آلمانی شدیداً به گابریل ویدوویچ علاقه دارند و شاید به زودی برای جذب این بازیکن جوان وارد عمل شوند. هافبک کروات و هجده ساله بایرن مونیخ برای تیم ملی رده سنی جوانان کشور کرواسی هم بازی کرده و آینده‌ی خوبی را پیش روی خود می‌ بیند.

9404