دو مشکلی که برای تمدید قرارداد لواندوفسکی با بایرن‌مونیخ وجود دارد

دو مشکلی که برای تمدید قرارداد لواندوفسکی با بایرن‌مونیخ وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - سران باواریایی ها در تلاشند تا قرارداد ماشین گلزنی لهستانی تیم خود را تمدید کنند اما زمان تمدید و مبلغ دستمزد لواندوفسکی، از مشکلات مذاکرات برای توافق بر سر امضای قرارداد جدید می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ به تازگی قرارداد کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی خود را تمدید کرده است. بعد از سرژ گنبری، بازیکن هایی نظیر مانوئل نویر و توماس مولر هم باید قراردادهایشان تمدید شود و به نظر هیچ کدام مشکلی از این بابت ندارند. مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در به در به دنبال تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی می باشد. قرارداد فعلی این مهاجم گلزن بایرن مونیخ در 2023 به پایان می رسد. این ستاره‌ی لهستانی در اوج دوران آمادگی خود قرار دارد و مدیریت بایرنی ها به دنبال حضور بیشتر این بازیکن در مونیخ است؛ اما دو مشکل بر سر تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی قرار دارد.

مدیریت باشگاه بایرن مونیخ تمایل دارد که بازیکنان بالای سی سال فقط قراردادهای یک ساله داشته باشند. ملی پوش لهستانی سی و سه سال دارد و این قانون برای این مهاجم دردسرساز است. طبق گزارش رسانه‌ی اشپورت بیلد آلمان، این مهاجم از باشگاه تعهدی در قالب قرارداد بلندمدت می خواهد. 

موضوع بعدی دستمزد روبرت لواندوفسکی است. این بازیکن در حال حاضر با دریافت مبلغ بیست و چهار میلیون یورو دستمزد سالانه، بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان بایرن مونیخ دریافت می کند که این شرایط تا سال 2023 میلادی وجود دارد. لواندوفسکی در آینده هم نمی خواهد کمتر درآمد داشته باشد ولی از دیدگاه مدیران بایرن مونیخ، دو مشکل برای تمدید قرارداد این بازیکن لهستانی تا سال 2025 میلادی وجود خواهد داشت: 

1- احتمال جذب ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند بعد از آن بسیار غیر واقعی خواهد بود.

2- روبرت لواندوفسکی با پایان قرارداد سی و شش ساله خواهد شد. 

البته هنوز تاریخی برای دور بعدی مذاکرات بر سر تمدید قرارداد مهاجم لهستانی مونیخی ها مشخص نشده است.

9404