علت ناراحتی لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ مشخص شد: تاکتیک مدیران در مذاکره!

علت ناراحتی لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ مشخص شد: تاکتیک مدیران در مذاکره!

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال عدم تمدید قرارداد باواریایی‌ها با ستاره ملی‌پوش و گلزن لهستانی تیم خود، این روزها همه رسانه‌ها به گمانه‌زنی و انتشار شرایط انتقال و سرنوشت آینده این بازیکن فعلی مونیخی‌ها می‌پردازند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد چاپ کشور آلمان، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار است که در اواخر این ماه با پینی زهاوی، ایجنت و مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله این باشگاه آلمانی ملاقات و دیدار کند و گفته می‌شود که نتیجه مذاکرات، کاملاً باز خواهد بود.

از فروش روبرت لواندوفسکی دیگر به عنوان یک گزینه منتفی یاد نمی‌شود و گفته می‌شود که هزینه این فروش مبلغی کمتر از رقم چهل میلیون یورو نخواهد بود؛ اگر چه که هیچ کس در باشگاه مونیخی نمی‌خواهد که در ارتباط با مبلغ فروش و انتقال چنین مهاجم گلزن و بازیکن شایسته‌ای صحبت کند.

پینی زهاوی به عنوان ایجنت و مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی متقاعد شده است که مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا آماده پرداخت مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو می‌باشند و همین موضوع در مورد مدیران باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن نیز صدق می‌کند.

در تئوری مدیریت باشگاه بایرن مونیخ می‌تواند روبرت لواندوفسکی را تا پایان مدت زمان اعتبار قرارداد فی مابین در تیم مونیخی حفظ کند؛ اما باز هم شامل انتقال رایگان می‌شود و هیچ سود بالقوه‌ای برای باواریایی‌ها وجود نخواهد داشت.

روبرت لواندوفسکی از تاکتیک و استراتژی مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای طولانی کردن مکالمات و مذاکرات، همیشه عصبانی و ناراحت است.

گفته می‌شود که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان گذشته، از خود هیچ واکنشی به نخستین تلاش‌ها برای انجام مذاکرات بر سر دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد باشگاه مونیخی با ستاره گلزن لهستانی نشان نداده است.

9404