واکنش رئیس بایرن‌مونیخ به موضوع تمدید قرارداد لواندوفسکی

واکنش رئیس بایرن‌مونیخ به موضوع تمدید قرارداد لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان معتقد است هنوز برای انجام مذاکرات تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی دیر نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مذاکرات تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی یکی از مهم‌ترین موضوعات پیرامون بایرن مونیخ است و سؤالات گوناگون و متعددی از سران باشگاه در این مورد مطرح می شود.

همانند اولیور کان، رئیس باشگاه هربرت هاینر نیز معتقد است که برای انجام مذاکرات تمدید با لوا هنوز دیر نشده است: "باید بین وضعیت اقتصادی و شرایط ورزشی باشگاه تعادل ایجاد کنیم. در سالیان گذشته حقوق و هزینه های مرتبط با فوتبال افزایش یافته است. اما علی رغم تمام این مشکلات، ما وضعیت خوبی داریم. در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا در کورس هستیم و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تیم داریم. بایرن مونیخ هرگز تحت تأثیر رسانه ها قرار نمی‌گیرد. مدیریت با بازیکنان در ارتباط است و مذاکرات در زمان درستش انجام می‌شود. بازیکنان نیز به باشگاه اعتماد دارند. بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و هیچ بازیکنی از حضور در آن ناراضی نیست. لواندوفسکی، مولر و نویر می دانند چه ارزشی در تیم دارند و این را بارها از ما شنیده‌اند. هنوز زمان کافی برای مذاکرات داریم. فعلاً تمرکز باشگاه روی قهرمانی لیگ و اروپا است."

9404