واکنش ستاره برزیلی سابق باواریایی‌ها به عدم تمدید قرارداد لواندوفسکی

واکنش ستاره برزیلی سابق باواریایی‌ها به عدم تمدید قرارداد لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن برزیلی سابق باواریایی‌ها معتقد است که در نهایت روبرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد به توافق می‌رسند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی یکی از ستاره‌های اصلی بایرن مونیخ است که تا کنون اقدامی برای تمدید قراردادش انجام نشده و با توجه به باقی ماندن یک سال از زمان قراردادش، شایعات مختلفی پیرامون آینده‌اش وجود دارد.

با این حال، جیووانی البر، ستاره برزیلی سابق بایرن مونیخ معتقد است که روبرت لواندوفسکی در نهایت در مونیخ ماندنی می‌شود: "هر دو طرف می‌دانند که از یکدیگر چه می‌خواهند. اف سی بایرن مونیخ می‌داند که لواندوفسکی بهترین مهاجم مرکزی جهان است و لوا نیز می‌داند که در بایرن مونیخ چه مزیت‌هایی دارد. من فکر می‌کنم که آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند، اما در نهایت همه چیز ختم به خیر می شود. شنیده‌ام که لواندوفسکی اعلام کرده هنوز با او تماسی گرفته نشده است اما من نمی توانم این موضوع را قضاوت یا تایید کنم. به عنوان یک هوادار بایرن مونیخ، فقط امیدوارم و آرزو می کنم که او برای مدت طولانی در کنار ما بماند و فوتبال خود را در این جا به پایان برساند."

روبرت لواندوفسکی به نظر می‌رسد که در سالیان اخیر و در سی و سه سالگی به سطح آمادگی جسمانی قابل توجهی رسیده و هیچ نشانه‌ای از خستگی نشان نمی‌دهد. به همین دلیل، جیووانی البر فکر می‌کند که ستاره لهستانی می‌تواند سه یا چهار سال دیگر در سطح بالا بازی کند: "او قطعاً می‌تواند سه، چهار یا پنج سال دیگر در این سطح بازی کند. او هرگز مصدوم نمی‌شود و همیشه می‌خواهد در هر بازی حضور داشته باشد. او در شرایط بدنی خوبی قرار دارد. این طور نیست که او پیر شده باشد. بلکه برعکس هر سال بهتر و بهتر می‌شود."

9404