چرا گنبری پیشنهاد جدید بایرن‌مونیخ را نیز نمی‌پذیرد؟

چرا گنبری پیشنهاد جدید بایرن‌مونیخ را نیز نمی‌پذیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که اخبار پیرامون این روزها حول و حوش روبرت لواندوفسکی و قراردادش است، وضعیت مذاکرات با یک ستاره دیگر تیم نیز خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، قرارداد سرژ گنبری با بایرن مونیخ تا سال 2023 یعنی پایان فصل بعد اعتبار دارد. مذاکرات طرفین برای قرارداد متوقف شده و آینده این وینگر در مونیخ کاملا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال، طبق اخبار جدید بایرن مونیخ پیشنهاد بهتری به بازیکن خود ارائه کرده، اما گنبری هنوز هم راضی به توافق نیست.

طبق گزارش بیلد، بایرن مونیخ در پیشنهاد جدیدش حقوقی بین 17 تا 19 میلیون یورو برای گنبری در نظر گرفته، اما هنوز رضایت بازیکن جلب نشده است. این دستمزد سرژ را در میان پردرآمدترین بازیکنان باشگاه و در محدوده لروی سانه و کینگزلی کومان قرار می‌دهد. اما چرا گنبری چراغ سبز برای تمدید نشان نمی‌دهد؟

بنابراین گزارش، ناراحتی گنبری نه به سبب مسائل مالی بلکه به طرز رفتار سران بایرن مونیخ برمی‌گردد. وینگر ملی‌پوش بایرن مونیخ احساس می‌کند که به اندازه کیمیش و گورتزکا یا حتی کومان که همگی قراردادهای بلندمدت بسته‌اند، برای باشگاه ارزش ندارد.

همانند موضوع لواندوفسکی، رابطه بین بازیکن و مدیریت سرد شده و قطعا مسیر مذاکرات طرفین پر پیچ و خم خواهد بود.

از آرسنال، تاتنهام و رئال مادرید به عنوان باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب گنبری نام برده می‌شود. بر خلاف لواندوفسکی، گفته می‌شود که بایرن مونیخ در صورت عدم دستیابی به توافق با گنبری برای جلوگیری از خروج رایگان، او را در تابستان خواهد فروخت.

9404