کلوپ برای خرید هافبک منسجم رئال مادرید دست به کار شد

کلوپ برای خرید هافبک منسجم رئال مادرید دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در تلاش است تا تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید را به خدمت بگیرد و حاضرند تا برای وی پیشنهاد قراردادی سه ساله را ارائه کنند.

به گزارش فوتبالی،  قرارداد فعلی بازیکن 32 ساله با رئال مادرید در تابستان 2023 به اتمام می رسد و فعلا خبری از تمدید قرارداد نیست هر چند که تونی این احتمال را رد نکرده است. در حقیقت کروس اخیرا درها را به روی تمدید با رئال مادرید باز کرده و بارها تاکید کرده است که قصد بازنشستگی در رئال مادرید را دارد هر چند که ال ناسیونال مدعی است که لیورپول به دنبال خرید وی است.

نشریه اسپانیایی ال ناسیونال مدعی شده است که احتمال فروش کروس توسط رئال مادرید در سال 2022 در فاصله یک سال به اتمام قراردادش وجود دارد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول علاقه ویژه ای به هموطنش دارد. کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال مادرید آمد که در 340 بازی توانست 25 گل بزند و 83 گل به ثمر برساند.

سرخ ها در تابستان بعدی حاضرند تا برای خرید کروس 30 میلیون یورو به رئال مادرید بپردازند هر چند که خیلی بعید است که رئال مادرید قصد از دست دادن هافبکی را داشته باشد که در آماده ترین شرایط خود است و همچنان در سن 32 سالگی نمایش خوبی دارد.کروس بارها تاکید کرده که قصد بازنشستگی در رئال مادرید را دارد چرا که می خواهد به همراه خانواده اش در مادرید به زندگی ادامه بدهد.

4125