عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید برای تونی کروس

عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید برای تونی کروس

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید تصمیم گرفته است که در سن سی و چهار سالگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به این ترتیب قرار است که پس از رقابت های یورو 2024 کفش های خود را بیاویزد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در هفته پایانی رقابت های لالیگا به مصاف رئال بتیس رفته است. تونی کروس در این بازی آخرین حضور رسمی خود را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دارد. بازیکنان رئال مادرید به همین مناسبت برای تونی کروس یک تونل افتخار بر پا کردند و به این شکل بود که ستاره آلمانی رئال مادرید وارد چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.

همچنین هواداران رئال مادرید یک بنر ویژه برای تونی کروس آماده کرده بودند که روی آن نوشته شده بود، ممنون اسطوره و به این ترتیب از تونی کروس تشکر به عمل آوردند. تونی کروس از سوی هواداران رئال مادرید به شدت تشویق شد. او یک بازیکن محبوب در رئال مادرید بود و ده سال است که در جمع مادریدی ها بازی می کند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا که بازی رئال مادرید مقابل بروسیا دورتموند است، آخرین بازی رسمی تونی کروس در رئال مادرید خواهد بود و او خیلی دوست دارد که با جام رئال مادرید را ترک کند.

1470