عکس؛ تونی کروس در کنار تمام جام‌هایی که در رئال مادرید به دست آورده است

عکس؛ تونی کروس در کنار تمام جام‌هایی که در رئال مادرید به دست آورده است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و رئال بتیس در هفته سی و هشتم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی آخرین بازی تونی کروس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود چرا که او قصد دارد پس از رقابت های یورو ۲۰۲۴ به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در سن سی و چهار سالگی کفش های خود را بیاویزد.

شب گذشته در سانتیاگو برنابئو تونی کروس بدرقه شد و هواداران رئال مادرید او را تشویق کردند. پس از به پایان رسیدن بازی هم فلورنتینو پرز از تونی کروس تقدیر کرد. این تقدیر به این شکل بود که جام هایی که تونی کروس در رئال مادرید به دست آورده است، در چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار داده شد و تونی کروس با آن ها عکس یادگاری گرفت.

تونی کروس در رئال مادرید بیست و دو جام به دست آورده است و شرایط برای او به شکلی است که می تواند بیست و سومین جام خود را هم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

بدون شک تونی کروس یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال مادرید در ده سال اخیر بوده است و باید دید که تدببر آنچلوتی برای پر کردن جای خالی او به چه شکل خواهد بود.

1471