واکنش تونی کروس به شایعات رفتن راموس از رئال مادرید

واکنش تونی کروس به شایعات رفتن راموس از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس کاپیتان این باشگاه پرداخت و اذعان کرد که راموس بهترین کاپیتان او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرخیو راموس با لوس بلانکوس تا بیست روز دیگر به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. باشگاه‌های چلسی، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و همچنین سویا به دنبال جذب او هستند. 

به نقل از مارکا، کهکشانی‌ها به راموس پیشنهاد تمدید یک ساله داده‌اند، اما او قراردادی دو ساله می‌خواهد. تونی کروس در این باره به خبرنگاران گفت: "نمی‌دانم شرایط باشگاه به چه صورت است. راموس یک دوست و بازیکن بسیار خوبی است و من از بازی کردن کنار او لذت می‌برم و واقعا امیدوارم که بتوانیم سال‌های بیشتری را در کنار هم بازی کنیم. در آخر تصمیم را من نمی‌گیرم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که او دوست فوق العاده‌ و بهترین کاپیتانی است که تاکنون داشته‌ام." 

راموس سی و پنج ساله در سال 2005 از سویا به رئال مادرید آمد و در این باشگاه موفق به کسب پنج قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده است. او همچنین بیش از 670 بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفته، اما در فصل قبل تنها 21 بار برای این باشگاه بازی کرد. او همچنین یکی از غایبان اسپانیا در یورو 2020 است.

4416