تمجید ویژه تونی کروس از کاپیتان رئال مادرید

تمجید ویژه تونی کروس از کاپیتان رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، به تمجید از سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پرداخت و گفت که او بهترین کاپیتانی است که هر بازیکنی می‌تواند داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس و سرخیو راموس، هفتمین فصل مشترک خود را در رئال مادرید آغاز می‌کنند و هافبک آلمانی به تمجید از راموس پرداخت. سرجیو راموس در حال حاضر تبدیل به یکی از اسطوره‌های رئال مادرید شده است چرا که او شانزدهمین فصل خود را در رئال مادرید استارت می‌زند. کروس درباره‌ی راموس گفت:" وقتی راموس نظری داشته باشد ، آن را بدون هیچ گونه قید و شرطی به نفع تیم بیان می کند و این چیزی نیست که قبلاً دیده باشم. بنابراین اگر در مورد کاپیتان صحبت کنیم ، به نظرم او بهترین کاپیتانی است که می توانی داشته باشی."

کروس در  مورد زیدان گفته بود:" او دقیقاً می داند چه عواملی لازم است و بازیکن رئال مادرید باید چگونه باشد. او این دانش را به شکلی فوق العاده به كار می برد. او به طوری خارق‌العاده در مدیریت این گروه از ستاره ها تبحر دارد. او با هر بازیکنی ارتباط چشمی برقرار می‌کند ، همه را وادار می کند و همه چیز را پیرامون رئال مادرید تحت کنترل دارد. از نظر فنی نیز بسیار خوب است و بهترین مربی‌ای است که می توانید داشته باشید."

1470