لیست رئال مادرید مقابل لیورپول با دو غایب سرشناس

لیست رئال مادرید مقابل لیورپول با دو غایب سرشناس

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول و سفر به انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد که اورلین شوامنی و تونی کروس به علت سرماخوردگی غایبان سرشناس لیست رئال مادرید هستند. آلوارو رودریگز که در بازی قبلی رئال مقابل اوساسونا پاس گل داده بود، در لیست قرار گرفته است و البته کریم بنزما که مصدومیتش را پشت سر گذاشته نیز در لیست حضور دارد و با تیم به انگلیس سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماریو مارتین و سرجیو اریباس از کاستیا دیگر حاضران در لیست تیم بزرگسالان رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول هستند که به نظر می رسد کاماوینگا، لوکا مودریچ و دنی سبایوس خط هافبک رئال را در بازی سه شنبه شب تشکیل بدهند. فدریکو والورده نیز در پست بال راست بازی خواهد کرد. این اولین تقابل رئال و لیورپول از زمان فینال لیگ قهرمانان است وتیم انگلیسی سخت به دنبال انتقام خواهد بود.

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول بدین شرح است: تیبو کورتوا، آندری لونین، لوئیز لوپز، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید آلابا، خسوس وایخو، ناچو فرناندز، آلوارو اودریوزولا، لوکاس وازکز، آنتونیو رودیگر، لوکا مودریچ، ادواردو کاماوینگا، فدریکو والورده، دنی سبایوس، ماریو مارتین، سرجیو آریباس، ادن هازارد، کریم بنزما، مارکو اسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و آلوارو رودریگز.

4125