شوخی بامزه تونی کروس با بازیکن آچارفرانسه رئال مادرید

شوخی بامزه تونی کروس با بازیکن آچارفرانسه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید که قابلیت بازی در پست های مختلف خط دفاع و خط هافبک را دارد در بازی مقابل بارسلونا دچار مصدومیت شد و ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز در روز جمعه به بهانه رسیدن به ده میلیون دنبال کننده  در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری از خودش منتشر کرد و نوشت:" حالا ده میلیون نفر هستیم. برای تشکر از شما می خواهم ده تا از پیراهن هایم در میان همه افرادی که در قرعه کشی شرکت می کنند، تقسیم کنم."

پیام لوکاس وازکز با واکنش های زیادی همراه شد و تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید حسابی او را دست انداخت. هافبک سابق بایرن مونیخ در پیامی خطاب به لوکاس نوشت:" نمی خواهمش، ممنون!" شوخی بامزه کروس به شدت مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی برای کامنت وی لایک زدند. البته برخی هم تیمی های لوکاس در رئال با او مهربان تر بودند. وینیسیوس نوشت که یکی از پیراهن ها را می خواهد و مارسلو هم نوشت:" شوخی می کنند، تو بهترین بازیکنی هستی که داریم."

از سویی اخیرا خبر رسیده است که رئال مادرید تصمیم گرفته است که قرارداد لوکاس وازکز را تمدید کند. در ابتدا رئال و لوکاس از نظر مالی به توافق نرسیده بودند اما حالا دو طرف به هم نزدیک شده اند.

4125