موضع انتقالات زمستانی میلان مشخص شد؛ مالدینی در پی یک توموری دیگر

موضع انتقالات زمستانی میلان مشخص شد؛ مالدینی در پی یک توموری دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه میلان خواهان جذب یک مدافع قدرتمند به سبک توموری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و مواضع باشگاه پیرامون معاوضه پوبگا و برمر هم مشخص است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا، پس از یک وقفه‌ی کوتاه مدت به دلیل تعطیلات کریسمس، حالا یک بار دیگر کانون توجهات بر روی تقویت خط دفاعی روسونری متمرکز شده است.

آخرین گزارشات منتشر شده‌ی میلان نیوز ایتالیا حاکی از آن است که هدف اصلی پائولو مالدینی برای ماه ژانویه‌ی پیش رو، جذب یک مدافع میانی برای جایگزینی سیمون کیائر می باشد.

اسامی اسون بوتمان از لیل و برمر از گزینه های جذاب مدیریت محسوب می شوند اما احساس می شود که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به دنبال یک خرید به سبک فیکایو توموری هستند؛ جذب یک بازیکن قدرتمند با فرمول قرضی و پرداخت مبلغ آن در تابستان. به همین دلیل آن ها در این مسیر باید از استراتژی انتظار استفاده کنند.

در عین حال، این منبع ایتالیایی تأکید می کند که مواضع باشگاه پیرامون مبادله‌ی پوبگا با برمر از تورینو کاملاً مشخص است و تصمیم میلان به این صورت است که هافبک دوران قرضی اش در تورین را تکمیل خواهد کرد و با تجربه‌ی ارزشمندی که تحت هدایت ایوان یوریچ کسب کرده است، به میلانلو بازخواهد گشت.

9404