گزارش‌روز؛ آخرین فعالیت‌های میلان در آستانه اتمام مهلت قانونی انتقالات زمستانی

گزارش‌روز؛ آخرین فعالیت‌های میلان در آستانه اتمام مهلت قانونی انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - با ورود به هفته پایانی ژانویه، چیزی به پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است و در این فرصت به بررسی آخرین تحولات انتقالات زمستانی روسونری می پردازيم.

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام اسکای اسپورتس ایتالیا پیرامون وضعیت مبهم پیترو پلگری در میلان پس از گذراندن فصلی ناامید کننده در این باشگاه می باشد. مدیریت روسونری قصد داشت تا با ارائه یک پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی به موناکو، قرارداد بازیکن را دائمی کند اما او را سریعاً برای هجده ماه به تورینو قرض بدهد.

پلگری تا به این جای فصل پس از مصدومیت های سریالی تنها موفق به انجام 127 دقیقه بازی برای میلان شده است. با این حال موناکو پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی همراه با پاداش را ناکافی دانسته و این مهاجم جوان ایتالیایی به فرانسه بازمی گردد اما انتقال قرضی او به تورینو همچنان محتمل می باشد. بنابراین به احتمال فراوان میلان نیز در تابستان یک مهاجم قدرتمند جذب خواهد کرد.

دومین گزارش مربوط به انتقال احتمالی جفت تانگانگا از تاتنهام می باشد که پیش از این گفته شده بود مدیر ورزشی این باشگاه انگلیسی پاسخ نهایی خود را در روز دوشنبه به میلان خواهد داد، چرا که ابتدا باید بازی با تیم های چلسی و لستر سیتی را سپری کنند و سپس وضعیت ریکاوری رومرو مشخص شود.

هر چند که 48 ساعت به زمان مشخص شده باقی مانده است اما گزارشات ضد و نقیضی از انگلیس به گوش می رسد.

مارکو کونتریو، ژورنالیست توتو مرکاتو وب در گزارشی کوتاه چنین عنوان می کند که باشگاه تاتنهام قصد رد کردن پیشنهاد قرضی میلان را دارد و تنها به فروش دائمی این مدافع با استعداد فکر می کند.

دانیله لونگو از کالچو مرکاتو نیز در تکمیل گزارشات مثبت خود چنین می گوید که باشگاه انگلیسی قصد دارد توافق قرضی با میلان را به شکلی تنظیم کند که پس از رسیدن به شروطی خاص، بند خرید تاتگانگا اجباری شود.

در پایان، منابع انگلیسی از جمله بی بی سی بر این باور هستند که تاتنهام در همان روز دوشنبه پس از پایان بازی برابر چلسی در رابطه با وضعیت تاتگانگا تصمیم گیری خواهد کرد.

 

در رابطه با فدریکو برناردسکی، وینگر 27 ساله‌ی ایتالیایی باشگاه یوونتوس و تمایل دوباره‌ی میلان به جذب او، اسپورت مدیاست چنین گزارش می دهد که قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد و شرط باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد کاهش دستمزد می باشد.

در صورتی که بازیکن با این شرط موافقت نکند، می تواند در ژانویه یک پیش قرارداد با باشگاه میلان که بارها به جذب او علاقه مندی نشان داده، امضا کند تا در تابستان به صورت رایگان راهی سن سیرو شود.

برناردسکی در 17 بازی این فصل سری آ موفق به زدن 1 گل و ارسال 3 پاس گل شده است. اینتر نیز به جذب او علاقه مند می باشد.

در آخرین گزارش به وضعیت کامارا از مارسی می پردازیم که در مصاحبه ای خروج رسمی اش از باشگاه فرانسوی را تأیید می کند.

کامارا در این رابطه چنین می گوید: "تصمیم به ترک مارسی سخت بود اما فکر می کنم برای آینده ام و دوران حرفه ای من خوب باشد."

بوباکار کامارا با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل و با توجه به علاقه میلان و رم به جذب او، هنوز در رابطه با آینده اش تصمیم گیری نکرده است. ارزش این بازیکن در بازار حدود 25 میلیون یورو می باشد و او در 23 بازی این فصل در مجموع رقابت ها موفق به زدن 1 گل و کمک به  تیمش برای انجام 11 کلین شیت شده است.

او که مجموعاً در این فصل 1712 دقیقه بازی کرده است، می تواند به عنوان هافبک دفاعی و مدافع میانی به میدان برود.

9404