تأثیرات مثبت مهندس در اولین حضور خود روی نیمکت رهبری آبی‌اناری‌ها

تأثیرات مثبت مهندس در اولین حضور خود روی نیمکت رهبری آبی‌اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته و در مسابقه دربی کاتالان بین بارسلونا و اسپانیول، ژاوی هرناندز موفق شد تا نخستین حضور خود روی نیمکت هدایت آبی اناری ها را با پیروزی در دربی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، شب گذشته و در دربی مقابل اسپانیول، نخستین حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا در شرایطی اتفاق افتاد که بیش از هفتاد و پنج هزار نفر از طرفداران و هواداران آبی اناری ها برای تماشای مسابقه‌ی دربی تیم محبوبشان با اسپانیول در ورزشگاه غول پیکر نیوکمپ بندر بارسلون حاضر شدند. این در شرایطی است که کاتالان ها در آخرین مسابقه‌ی خانگی خود پیش از حضور ژاوی هرناندز ردی نیمکت رهبری این تیم، تنها پذیرای سی و هفت هزار نفر از هواداران خود در استادیوم نیوکمپ بودند.

ضمن این که در اولین حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا، نخستین پیروزی این تیم در مسابقات لالیگا پس از بیش از یک ماه نیز برای کاتالان ها به دست آمد.

همچنین در اولين دیدار بارسلونایی ها تحت هدایت سرمربی جدید خود، نخستین کلین‌ شیت آبی اناری ها در رقابت های لالیگای اسپانیا از ماه سپتامبر مصادف با اول مهر ماه که نتیجه‌ی تساوی صفر صفر مقابل کادیز رقم خورده بود نیز شکل گرفت.

همه‌ی این اتفاقات در شرایطی رقم خورد که دروازه کاتالان ها در دربی کاتالونیا دوازده مرتبه نیز با شوت‌ های بازیکنان تیم رقیب مورد تهدید واقع شد؛ آخرین مرتبه، تیم تحت هدایت فرانک رایکارد، سرمربی هلندی در نخستین بازی لالیگایی خود به عنوان سرمربی بارسلونا، تعداد شوت بیشتری از رقیب را دریافت کرده بود. در آن دیدار که در آگوست سال ۲۰۰۲ برگزار شده بود، اتلتیک بیلبائو هفده مرتبه به سمت دروازه آبی اناری ها شوتزنی کرده بود.

به نظر می رسد که تقدیر هم با ژاوی هرناندز در نخستین روز هدایت تیم کاتالانی در نیوکمپ همراه بوده است.

9404