عکس؛ دیدار ویژه ژاوی با سرمربی اسپانیول در نیوکمپ پیش از دربی

عکس؛ دیدار ویژه ژاوی با سرمربی اسپانیول در نیوکمپ پیش از دربی

پایگاه خبری فوتبالی - امروز (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونا و اسپانیول به مصاف هم می روند و بدین ترتیب اولین دربی کاتالونیا در این فصل برگزار می شود و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای در این بازی به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز که به تازگی هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته است، در این بازی اولین تجربه سرمربی‌گری خود را روی نیمکت بارسلونا خواهد داشت و هواداران بارسلونا منتظر هستند تا عملکرد او را ببینند و بدین ترتیب پروژه‌ی بارسلونای ژاوی هرناندز استارت خواهد خورد.

اما روز قبل از دربی کاتالونیا، ژاوی هرناندز با ویسنته مورنو دیداری ویژه در ورزشگاه نیوکمپ داشت و بدین ترتیب یک عکس یادگاری هم با پیراهن بارسلونا و اسپانیول در این دیدار گرفته شد. ژاوی و ویستنه مورنو، سرمربی اسپانیول، بدین ترتیب یک روز پس از برگزاری دربی کاتالونیا با هم دیدار کردند تا بدین ترتیب یک مراسم ویژه برای دربی برگزار کرده باشند.

ژاوی اولین بار است که در لالیگا می خواهد مربیگری کند و به همین جهت تمامی نگاه ها به تیم ژاوی دوخته خواهد شد و باید دید که بارسا چه نتیجه ای خواهد گرفت. البته آبی و اناری ها به جز مواردی کم، در دربی های کاتالونیا معمولا به راحتی حریف خود را شکست داده اند.

1470