واکنش ژاوی به حمله هواداران اسپانیول به بازیکنان بارسلونا

واکنش ژاوی به حمله هواداران اسپانیول به بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز فاش کرد که از بازیکنان بارسلونا خواسته تا جشن قهرمانی را در داخل رختکن برگزار کردند تا بدین ترتیب، به هواداران اسپانیول احترام گذاشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سی و چهارم لالیگا تیم‌های اسپانیول و بارسلونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، کاتالان‌ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند تا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان لالیگا شوند و بعد از چهارسال، دوباره این جام را بالای سر ببرند. هواداران اسپانیول که از شکست تیمشان مقابل بارسلونا عصبانی بودند، در پایان بازی به درون زمین پریدند و به بازیکنان بارسا که در حال جشن قهرمانی لالیگا بودند، حمله کردند. بازیکنان بارسلونا دوان دوان از درون زمین فرار کردند و به رختکن رفتند که البته برخی هواداران اسپانیول خودشان را به تونل رساندند و با بازیکنان بارسلونا درگیر شدند.

به نقل از سایت گل، ژاوی در گفت و گویی با خبرنگاران درباره این حادثه گفت: "به بازیکنانم گفتم که بس کنند. البته جشن ما عادی بود، اما باید به حریف و هواداران حریف احترام بگذاریم، چون در خانه نبودیم. من منطقی هستیم، اما برخی اوقات، نمی شود احساسات را کنترل کرد. به خاطر اینکه در زمین اسپانیول، برنده شدیم خوشحالی نکردیم، بلکه به خاطر قهرمانی لالیگا جشن گرفتیم."

4416