بارسلونا 1-0 اسپانیول؛ برادرکشی در نیوکمپ

بارسلونا 1-0 اسپانیول؛ برادرکشی در نیوکمپ

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با پیروزی مقابل اسپانیول سقوط تیم دوم شهر کاتالونیا به لیگ دسته دو اسپانیا (سگوندا دیویژن) را نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به سختی در مقابل اسپانیول با تک گل سوارز پیروز شد. تیم بیستم جدول اسپانیا برای این که سقوط خود را حداقل یک هفته دیگر به تعویق بیاندازد سخت جنگید اما ترشتگن مثل بقیه بازیهای فصل نمایش خوبی داشت و در نهایت بارسلونا مطابق انتظار پیروز شد و موقتا و با یک بازی بیشتر اختلافش با رئال مادرید را به عدد یک رساند.

در شبی که آنسو فاتی با خطایی بچگانه اخراج شد، دقایقی بعد اسپانیول نیز ده نفره شد و در نهایت بارسلونا با پیروزی در این بازی سند سقوط اسپانیول به لیگ دسته دو اسپانیا را امضا کرد. بدین ترتیب در شبی که مسی باز هم در گلزنی باز ماند، اسپانیول سقوط کرد و برای بازگشت به لالیگا در سال 2021 تلاش خواهد کرد.

حالا بارسلونا منتظر بازی رئال مادرید و آلاوس است تا تیم زیدان در ان بازی امتیاز از دست بدهد و سه هفته پایانی لالیگا با رقابتی داغ دنبال شود. رئال مادرید فعلا برای قهرمانی در لالیگا به هشت امتیاز از چهار بازی نیاز دارد و شانسش برای قهرمانی بیشتر است اما بارسلونا و ستین منتظر معجزه فوتبال هستند و امیدوارند که تیم زیدان امتیاز از دست بدهد.