خاطره شنیدنی اسطوره مونیخی‌ها از تمرین خوشحالی رونالدو در تورین!

خاطره شنیدنی اسطوره مونیخی‌ها از تمرین خوشحالی رونالدو در تورین!

‍ پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران بایرن مونیخ در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها، خاطره جالبی از زمان حضور فوق ستاره پرتغالی در تیم یوونتوس و ملاقاتش با او در تورین بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، کارل هاینتس رومنیگه، اسطوره ژرمن ها و بایرن مونیخ که از مدیران ارشد این باشگاه آلمانی نیز به حساب می آید، در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص کریستیانو رونالدو صحبت کرده و در این ارتباط، خاطره بسیار جالبی از سفر خود به تورین و دیدار با این فوق ستاره پرتغالی در زمان حضورش در تیم یوونتوس مطرح کرده است. رومنیگه در مورد رونالدو به رسانه ها گفت:

"در مادرید وقتی رونالدو در سال 2018 فروخته شد، برخی هواداران خوشحال شدند و فکر می کردند خودشان را از شر یک بار مالی سنگین رها کرده اند، اما می‌ دانستم رونالدو به گلزنی دائمی خودش ادامه خواهد داد و فروش رونالدو، اشتباهی برای رئال مادرید خواهد شد. او این موضوع را در منچستر یونایتد هم ادامه داده است."

اسطوره فوتبال آلمان در ادامه هم خاطره جالبی از ملاقاتش با رونالدو در شهر تورین ایتالیا نقل کرد:

"همیشه ارتباط خوبی با بیانکونری و آنیلی داشته ایم؛ بر همین اساس، یک بار به زمین تمرینی یوونتوس رفتم و بعد از دیدن عضله های بدن کریستیانو رونالدو تحت تأثیر قرار گرفتم. بدن او مانند یک پسر بیست و دو ساله بود و داشت برای خوشحالیِ بعد از گلزنی تمرین می کرد! شروع به خندیدن کردیم. به او گفتم چه کار می کنی و جواب داد که به نظرت بعد از گل بعدی ام چگونه خوشحالی کنم؟!"

رومنیگه در پایان صحبت هایش نیز در خصوص دلایل جدایی رونالدو از بانوی پیر شهر تورین گفت:

"مطمئن نیستم اما شاید رونالدو آن عشقی که می خواست را از هواداران یا از باشگاه نمی گرفت. مدیریت بیانکونری باید یک راه حل برای مشکل اقتصادی باشگاه پیدا می کرد و فکر می‌کنم در نهایت، هم رونالدو و هم یوونتوس بابت جدا شدن از همدیگر خوشحال شدند."

9404