رئال مادرید برای کریستیانو رونالدو پیام تبریک فرستاد

رئال مادرید برای کریستیانو رونالدو پیام تبریک فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادریدی‌ها پس از درخشش رونالدو و کسب عنوان برترین گلزن تاریخ توسط او، برای این بازیکن پرتغالی یک پیام تبریک منتشر کردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته کریستیانو رونالدو توانست ۲ گلی که وارد دروازه اینتر کرد صاحب عنوان برترین گلزن تاریخ شود و با ۷۶۳ گل بر بام فوتبال دنیا بایستد. این مسئله با واکنش باشگاه رئال مادرید مواجه شد زیرا رونالدو بیش از ۴۵۰ گل را با پیراهن رئال مادرید وارد دروازه حریفان کرده است.

باشگاه رئال مادرید در پیامی در توییتر خود نوشته:  آقای گل تاریخ باشگاه و حالا آقای گل تاریخ دنیای فوتبال. تبریک می‌گوییم کریستیانو!

حالا البته بحث و جدل بر سر تعداد گل‌های دیگر مدعیان آغاز شده. در رده دوم برترین گلزنان تاریخ بیکان و پله با ۷۶۲ گل قرار گرفته‌اند اما بسیاری گفته‌اند این تعداد صحیح نیست. فدراسیون فوتبال چک گفته بیکان ۸۲۱ گل زده و پله هم اعتقاد دارد ۱۲۸۳ گل به ثمر رسانده اما به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این ۲ ادعا صحیح نیست.

گفتنی است یوونتوس توانست دیدار دور رفت نیمه نهایی مقابل اینتر را در سن سیرو با برد پشت سر بگذارد و حالا باید دید در بازی برگشت در تورین که سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

1101