واکنش واران به پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

واکنش واران به پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی و تازه وارد منچستریونایتد به تمجید از تصمیم سران این باشگاه، در رابطه با خریدن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو سی و شش ساله، روز دو شنبه تس‌های پزشکی‌اش را پشت سر گذاشت و دیگر به صورت رسمی، بازیکن منچستریونایتد است. پیش از امسال، سر الکس فرگوسن در سال 2003 کریستیانو رونالدو را با مبلغ دوازده میلیون یورو به خدمت گرفت و او توانست در مدت حضورش در منچستریونایتد به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود و سپس در سال 2009 به رئال مادرید پیوست. رونالدو در رئال مادرید هم بسیار خوش درخشید و توانست طی یک اتفاق کم نظیر، چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و کلی عناوین دیگر تیمی و فردی را به دست بیاورد. واران و رونالدو از ارکان اصلی لوس بلانکوس در راه چهار قهرمانی اروپا بودند. 

به نقل از مترو، واران در گفت و گویی با کانال تلویزیونی منچستریونایتد گفت: "رونالدو؟ از حضور او بسیار خوشحالم. رونالدو یک اسطوره است و تمامی بازیکنان می‌توانند در تمرینات و زمین بازی از او چیزهای زیادی بیاموزند. حضور او کمک بزرگی به بازیکنان و مخصوصا جوانان است. البته که او هیچ وقت گلزنی را متوقف نمی‌کند، پس می‌توانیم با او به عناوین مهمی برسیم."

4416