لحظه‌ای که دو بازیکن سابق رئال مادرید در منچستریونایتد با هم تعویض شدند

لحظه‌ای که دو بازیکن سابق رئال مادرید در منچستریونایتد با هم تعویض شدند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه باشگاه لیدزیونایتد به مصاف این تیم رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر 2 این تیم را شکست دهد هر چند که به طور کلی کریستیانو رونالدو نتوانست عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد و تاثیری روی گل های شیاطین سرخ نداشت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دقیقه 85 این بازی با رافائل واران تعویض شد چرا که در آن دقیقه، شیاطین سرخ با نتیجه سه بر دو از لیدزیونایتد پیش بودند و بدین ترتیب رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین سرخ تصمیم گرفت که رونالدو را بیرون بکشد و رافائل واران را وارد میدان کند تا خط دفاعی تیم خود را تقویت کند و از نتیجه ای که به دست آورده اند، محافظت کند.

کریستیانو رونالدو بین سال هایی 2009 تا 2018 سابقه حضور در رئال مادرید را داشته است و رافائل واران هم تا فصل گذشته در رئال مادرید توپ زده است. هم رونالدو و هم واران سابقه بازی در رئال مادرید را دارند و هر دو در تابستان گذشته به منچستر یونایتد آمده اند و بدین ترتیب در دقیقه 85، رانگنیک تصمیم گرفت این دو بازیکن را با هم تعویض کند و بدین ترتیب دو بازیکن سابق رئال مادرید که در کنار هم 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند، با هم تعویض شدند.

1470