شرط‌های کونته برای هدایت منچستریونایتد

شرط‌های کونته برای هدایت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سولشر پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول شمارش معکوس را برای اعلام خبر اخراجش از منچستریونایتد آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، مربی نروژی با شکست پنج بر صفر مقابل لیورپول کلوپ یکی از تلخ‌ترین شب های تاریخ منچستریونایتد را رقم زد و اخراجش قطعی به نظر می‌رسد.حالا دونکن کسلز خبرنگار "تایمز" به بررسی شرایط جانشین های احتمالی سولشر پرداخته و نوشته است:" دو گزینه وجود دارند و نامشان میان مدیران منچستریونایتد مطرح شده است. هر دو آزاد هستند و می توانند بدون پرداخت غرامت مالی به یونایتد بروند: یکی  از آنها زین الدین زیدان است و دیگری آنتونیو کونته."

البته این خبرنگار می گوید که کونته برای انتخاب تیم بعدی خود آسان گیر نیست. وی توضیح داد:" تا جایی که به من خبر داده اند، موضع کونته این است که به این پست علاقمند است اما پیش شرط های خودش را دارد. کونته وقتی که تیم بعدی خود را انتخاب می‌کند، می‌خواهد در تیمی باشد که می تواند قهرمان اروپا شود. می‌خواهد ثابت کند که یکی از بهترین مربیان دنیاست و فکر می‌کند که زمانش رسیده که قهرمان اروپا شود و هدفش هم فتح چمپیونزلیگ است."

کونته در زمانی که آینده پوچتینو نامشخص بود، مورد توجه پی اس جی نیز قرار داشت و در تابستان تاتنهام نیز مذاکراتی با وی داشت و حتی پیش از آنچلوتی بحث حضورش در رئال مادرید هم مطرح بود. حالا این مربی ایتالیایی منتظر فرصتش است و لیگ ایتالیا با یووه و اینتر و لیگ انگلیس با چلسی می‌توانند مقاصدش باشند.

4125