گزینه‌های جدید سرمربی‌گری منچستریونایتد؛ از کونته تا زیدان

گزینه‌های جدید سرمربی‌گری منچستریونایتد؛ از کونته تا زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - پس از باخت بسیار منچستریونایتد برابر لسترسیتی، جایگاه اوله گونر سولشر در الدترافورد به شدت متزلزل شده است و رسانه‌های انگلیسی از آنتونیو کونته، زین الدین زیدان و اریک تن هاگ، به عنوان جانشینان احتمالی این سرمربی نروژی نام می‌برند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند که در نهایت، روباه‌ها توانستند به پیروزی 4-2 برسند و این به معنای سومین بازی متوالی بدون پیروزی برای شیاطین سرخ و سولشر بود. 

به نقل از مارکا، رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی اکسپرس مدعی هستند که سران منچستریونایتد یک لیستی از جانشینان احتمالی سولشر تهیه کرده‌اند که در صورت اخراج سولشر، با آن‌ها مذاکره شود. 

اولین اسم این لیست، آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی و اینتر است. کونته موفق شد با اینتر به قهرمانی سری آ برسد، اما به خاطر مشکلات مالی، از نراتزوری جدا شد و حالا بدون تیم است. 

دومین اسم این لیست، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید است. زیدان سابقه همکاری با رونالدو و واران را در لوس بلانکوس داشته و می‌تواند اوضاع بد شیاطین سرخ را بهبود ببخشد. 

در آخر اریک تن هاگ است که تحسین کنندگان زیادی در سراسر دنیای فوتبال دارد. فلسفه مربیگری او باعث شده تا خیلی‌ها از او به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد نام ببرند. 

4416