آغاز تماس‌های تیم انگلیسی با آنتونیو کونته برای هدایت این باشگاه

آغاز تماس‌های تیم انگلیسی با آنتونیو کونته برای هدایت این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی مدعی هستند که تاتنهام هاتسپر، تماس‌هایش را با آنتونیو کونته برای جانشینی نونو اسپریتیو برقرار کرده است، اما این تاکتیسین ایتالیایی منچستریونایتد را ترجیح می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 0-3 مغلوب تیم بحران زده منچستریونایتد شد و همین موضوع سبب شد تا فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی و دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام، به فکر جانشین برای نونو اسپیریتو باشند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، شب گذشته رسانه‌های ایتالیایی خبر از برقراری چند تماس میان تاتنهام و کونته دادند. تاتنهام در تابستان گذشته نیز چند بار با کونته برای هدایت این باشگاه مذاکره کرد، اما در نهایت مسیر این دو از هم جدا شد. تاتنهام در ابتدا می‌خواست جنارو گتوزو را به لندن بیاورد، اما انتقادات شدید هواداران این تیم باعث شد تا گتوزو از بین گزینه‌ها خط بخورد و نونو اسپیریتو سرمربی جدید تاتنهام شود. اسپیریتو فصل را نیز خوب آغاز کرد، اما در ادامه اصلا نتایج خوبی کسب نکرد و حتی خبرها حاکی از آن است که بازیکنان تاتنهام دیگر به این سرمربی پرتغالی ایمان ندارند. 

تانکردی پالمری نیز امروز گزارش داد که مشکلات تاتنهام برای امضا قرارداد با کونته همچنان پابرجاست و آن‎ها نمی‌توانند بودجه موردنظر سرمربی سابق اینتر را تهیه کنند و البته این کونته نیز منتظر تماس سران منچستریونایتد برای جانشینی سولشر می‌باشد. 

4416