رسمی؛ آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام شد

رسمی؛ آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام بالاخره خبر استخدام کونته را به صورت رسمی اعلام کرد. آنها در ابتدا این خبر را منتشر و حذف کرده بودند و حالا پس از یک ساعت آن را تایید کردند.

به گزارش فوتبالی، خود باشگاه تاتنهام در ابتدا خبر استخدام کونته را با تصویری از مربی ایتالیایی منتشر کرد اما کمی بعد به شکل عجیبی این خبر را از صفحه خود حذف کردند. 

به گفته باشگاه تاتنهام، کونته قراردادی را به مدت هجده ماه با تیم لندنی امضا کرده است. مربی سابق چلسی، یوونتوس و اینتر قرار است که در تیم لندنی سالی پانزده میلیون پوند دستمزد دریافت کند. البته کونته امروز در تمرین تاتنهام حضور پیدا نخواهد کرد چرا که هنوز مجوز کار وی در انگلیس صادر نشده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاغذبازی های اداری به موقع انجام می شود و آیا کونته می تواند روز پنجشنبه در بازی لیگ کنفرانس مقابل ویتسه روی نیمکت تاتنهام بنشیند یا نه.

عملکرد ضعیف نونو اسپیریتو روی نیمکت تاتنهام باعث شد تا این مربی پرتغالی زودتر از حد انتظارات برکنار شود. کونته در تابستان گذشته یکی از گزینه های اصلی هدایت تاتنهام بود اما در ان زمان مدیران تیم لندنی در مورد جذب وی مطمئن نبودند و شاید حالا به اشتباه خود پی برده اند و به همین خاطر کونته دوباره برای مربیگری به لندن باز خواهد گشت تا پس از تجربه چلسی در تاتنهام فعالیت کند.

4125