اخراج سولشر چه قدر خرج روی دست منچستریونایتد گذاشت؟

اخراج سولشر چه قدر خرج روی دست منچستریونایتد گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد رسما اعلام کرد که این باشگاه برای اخراج اوله گونر سولشر و اعضای کادرفنی‌اش، نزدیک به 10 میلیون پوند هزینه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل را با سولشر خیلی خوب آغاز کردند، اما رفته رفته نتوانستند انسجام تیمی را حفظ کنند و وارد بحران شدیدی شدند. باخت‌های تحقیرآمیز مقابل لیورپول و منچسترسیتی دو رقیب دیرینه و همچنین از دست رفتن امیدهای قهرمانی در لیگ برتر، باعث شد تا صبر مدیران و هواداران من یونایتد لبریز شود و در آخر ماه نوامبر، حکم اخراج این سرمربی نروژی اخراج شد. 

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ فاش کردند که برای اخراج سولشر و دیگر مربیان این باشگاه چیزی نزدیک به 10 میلیون پوند هزینه کردند. من یونایتد گردش مالی این باشگاه در سه ماهه دوم خود که منتهی به 31 دسامبر 2021 می‌شود، اعلام کرد. در این گزارش آمده است: "اقلام استثنایی برای این 3 ماه، هزینه 10 میلیون پوندی داشتند. این هزینه شامل غرامت به سرمربی سابق تیم اول مردان و برخی از اعضای کادرفنی به علاوه کمک‌های اضافی است. اقلام استثنایی برای سه ماهه سال قبل صفر پوند بود." 

بعد از سولشر، رالف رانگنیک آلمانی به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، اما او نیز فعلا نتوانسته تغییر اساسی در این تیم ایجاد کند.

4416