مشخص شدن مقصد احتمالی سولشر بعد از منچستریونایتد

مشخص شدن مقصد احتمالی سولشر بعد از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی اخراجی منچستریونایتد بر اساس حدس و گمان ها برای مقصد بعدی مربیگری خود احتمالا به کشورش نروژ باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، سولشر یکشنبه گذشته پس از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد از منچستریونایتد اخراج شد.این مربی 48 ساله در ابتدا به عنوان مربی موقت جانشین مورینیو شده بود اما توانست جایگاه خود را در اولدترافورد تثبیت کند. سولشر در کاردیف سیتی مربیگری کرده بود و باعث صعود این تیم به لیگ انگلیس شده بود و مدتی نیز در کشورش در تیم مولده در لیگ نروژ مربیگری کرده بود و دو قهرمانی لیگ کسب کرده بود. در حال حاضر و طبق ادعای برخی رسانه‎‌ها، یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای سولشر این است که هدایت تیم ملی نروژ را به عهده بگیرد.

تیم ملی نروژ پس از حذف غیرمنتظره از جام جهانی به دنبال تغییرات در کادر فنی اش است. نروژ با وجود داشتن ستارگانی نظیر هالند و اودگارد حتی شانس حضور در پلی آف را هم به دست نیاورد. نروژ از سال 1998 تا کنون به جام جهانی نرسیده بود اما حضور ستارگان جهانی در این تیم باعث شده بود تا خیلی ها به حضورشان در مسابقات امید زیادی داشته باشند. 

اگر به گزینه های دیگر مربی سابق شیاطین سرخ نگاه کنیم، سولشر تجربه دو قهرمانی لیگ نروژ را در مولده دارد و به همین خاطر بازگشت به این تیم یکی از گزینه هایش است. البته  مولده فعلا در رتبه دوم لیگ قرار دارد و بعید است که این تیم به دنبال استخدام مربی سابق یونایتد باشد. بودو گلیمت رقیب مولده در لیگ نروژ نیز می تواند یکی از گزینه ها باشد. از کاردیف و ساندرلند به عنوان گزینه های دیگر  سولشر اسم برده شده است.

4125