دلیل اصلی اخراج سولشر از منچستریونایتد مشخص شد

دلیل اصلی اخراج سولشر از منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد تائید کرد که اخراج اوله گونر سولشر از این باشگاه، به خاطر نگرانی مدیران بابت گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل بود. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در این فصل روزهای بدی را تجربه کردند. آن‌ها علیرغم شروع بسیار خوب با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب، رفته رفته وارد یک بحران شدید شدند و در ادامه باخت‌های تحقیرآمیزی را مقابل دو رقیب دیرینه، منچسترسیتی و لیورپول تجربه کردند که منجر به اخراج اوله گونر سولشر از سمتش و انتصاب رالف رانگنیک به عنوان جانشین موقتش تا پایان فصل شد. اما من یونایتد زیر نظر رانگنیک نیز پیشرفت آنچنانی نداشته است و در حال حاضر با 1 امتیاز اختلاف نسبت به وستهام رده چهارمی در رده پنجم است و تیم‌های رقیب مثل آرسنال و تاتنهام، هر کدام دو بازی عقب افتاده دارند. 

رانگنیک درباره احتمال ناکامی یونایتد در کسب سهمیه گفت: "از زمان اوله این یک مسئله اساسی برای مدیران بوده است. این یکی از دلایلی بود که باعث شد تا اوله اخراج شود و البته نتایج اخیر ما باعث نخواهد شد تا راه ما هموار شود. در بازی استون ویلا، برنلی و ساوتهمپتون همیشه یک الی دو گل جلو بودیم، اما به راحتی امتیاز از دست دادیم."

4416