ستاره رئال مادرید: نمی‌خواستم با سرخیو راموس مقایسه شوم

ستاره رئال مادرید: نمی‌خواستم با سرخیو راموس مقایسه شوم

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید اذعان کرد، این باشگاه از او خواست که شماره چهار سرخیو راموس را بر تن کند و خودش علاقه‌ای به انجام این کار نداشت. 

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس مدافع باسابقه پس از سال‌ها حضور در سانتیاگو برنابئو، از رئال مادرید جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. فلورنتینو پرز، داوید آلابا را به عنوان جانشین راموس خریداری کرد و این مدافع سابق بایرن مونیخ شماره 4 را در این فصل می‌پوشد. 

به نقل از سایت مارکا، آلابا در گفت و گویی با بیلد گفت: " من شماره 27 را که در بایرن مونیخ بر تن می‌کردم می‌خواستم، اما در لالیگا نمی‌توانید چنین شماره‌ای داشته باشید و باشگاه از من خواست که شماره 4 را بردارم. سرخیو راموس یک اسطوره واقعی است. عملکردش در داخل و خارج از زمین، او را به یک بازیکن نمونه و الگو تبدیل کرده است. اما من آلابا هستم و نمی‌خواهم با بازیکنان دیگر مقایسه شوم. می‌خواهم تاریخ خودم را در این باشگاه بنویسم."

آلابا در ادامه افزود: "از کار کردن دوباره با آنچلوتی بسیار خوشحالم. او یک انسان صادق و یک مربی با تجربیات شگفت انگیز است. در اولین روزم، با زمان آلمانی با من خوش و بش کرد، اما در ادامه انگلیسی صحبت کردیم. آنچلوتی مربی قابلی است."

4416