واکنش کارلو آنچلوتی به شکایت پاریسن ژرمن از رئال مادرید

واکنش کارلو آنچلوتی به شکایت پاریسن ژرمن از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید صراحتاً اعلام کرد که توجهی به شایعات راجع به شکایت پاریسن ژرمن از این باشگاه به خاطر توافق با کیلیان امباپه ندارد.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته کیلیان امباپه اعلام کرد که دیگر نمی خواهد قراردادش را تا سال 2025 تمدید کند و فصل آینده، آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود. این موضوع باعث عصبانیت و خشمگین شدن ناصر الخلیفی شد و این مالک قطری به امباپه دستور داد که یا قراردادش را تمدید کند و یا در فصل آینده سکو نشین خواهد شد. حالا مدیران پی اس جی به شدت معتقدند که رئال مادرید از قبل با قهرمان جام جهانی 2018 به توافق رسیده و حتی امباپه به خاطر امضا کردن قراردادش با لوس بلانکوس، 160 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که این موضوع برخلاف قوانین فیفا است و حالا الخلیفی می خواهد به خاطر این عمل از رئال مادرید شکایت کند. 

به نقل از سایت گل، آنچلوتی در کنفرانس خبری راجع به این اخبار گفت: "دیگر چیزی مرا شگفت زده نمی کند و راجع به این موضوع نیز اطلاعات بالایی ندارم. به نظرم این موضوع سیاسی است و نمی خواهم خودم را وارد این بحث کنم و آن را به اهل فن واگذار می کنم."

4416