واکنش مدافع رئال مادرید به مقایسه شدن با سرخیو راموس

واکنش مدافع رئال مادرید به مقایسه شدن با سرخیو راموس

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید معتقد است که مقایسه شدن او با سرخیو راموس امری بیهوده است و هیچ نکته‌ای در آن نیست. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تابستان شلوغی را نسبتا سپری کرد. آن‌ها در ابتدا رافائل واران مدافع فرانسوی خود را با 40 میلیون یورو به منچستریونایتد فروختند و سپس موفق شدند داوید آلابا را به صورت رایگان از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و در همان زمان نیز، قرارداد سرخیو راموس با لوس بلانکوس به پایان رسیده بود و اسطوره این باشگاه نیز با قراردادی مجانی به پاریسن ژرمن پیوست. آلابا 29 ساله از زمان حضورش در سانتیاگو برنابئو، نقش کلیدی در قلب خط دفاعی رئال مادرید در کنار ادر میلیتائو ایفا کرده است. 

به نقل از سایت گل، آلابا در گفت و گویی با کیکر آلمان اذعان کرد که علاقه‌ای به مقایسه شدن با راموس ندارد، زیرا سبک بازی آن‌ها متفاوت است. او در این باره گفت: "من به این باشگاه آمدم تا داستان خودم را بنویسم و بازی خودم را انجام بدهم. الان و پیش از حال، همیشه مقایسه می‌شوم، اما صادقانه بگویم که این گونه چیزها مرا اذیت نمی‌کند. مردم می‌پذیرند که من الان اینجا هستم و فوتبالم را بازی می‌کنم. سبک بازی من و راموس متفاوت است و نمی‌شود ما دو نفر را با هم مقایسه کرد."

4416