خوشحالی رونالدو از بازگشت به منچستریونایتد

خوشحالی رونالدو از بازگشت به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی مدعی است که بازگشتش به منچستریونایتد، بهترین تصمیم ممکن بود. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو سی و شش ساله قوت گرفت. در ابتدا پاول ندود مدیرفنی باشگاه یوونتوس اصرار به ماندن رونالدو داشت، اما منچسترسیتی به یک باره برای به خدمت گیری او اقدام کرد، اما این شیاطین سرخ بودند که در نهایت توانستند ستاره سابق رئال مادرید را با مبلغ بیست میلیون پوند خریداری کنند. 

به نقل از سایت گل، روز گذشته تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل از چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. رونالدو در این دیدار از اول به میدان رفت و توانست دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند تا سولشر و شاگردانش به پیروزی ارزشمند 4-1 دست پیدا کنند. دو گل دیگر شیاطین سرخ را جسی لینگارد و برونو فرناندز به ثمر رساندند.

حالا رونالدو مصمم است که با منچستریونایتد بتواند در این فصل جام کسب کند. او پس از پایان بازی در یک مصاحبه کوتاه با telefoot گفت: "این بهترین تصمیمی بود که گرفتم. در زمان درستی به منچستریونایتد بازگشتم. می‌خواهم در الدترافورد تاریخ سازی کنم و بتوانم به منچستریونایتد در راه کسب جام‌ها کمک کنم."

4416