اعتراض شدید هافبک بارسلونا به تقویم‌ فیفا: بازیکنان منفجر خواهند شد

اعتراض شدید هافبک بارسلونا به تقویم‌ فیفا: بازیکنان منفجر خواهند شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوستکس هافبک با سابقه بارسلونا به تقویم فیفا اعتراض کرد و همچنین گفت که تعداد کمی از بازیکنان تنها می‌توانند در کل بازی‌های فصل حضور داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، فیفا پروژه جدیدی را ارائه کرده است که در آن جام جهانی هر دو سال یک بار اجرا خواهد شد و این موضوع صدای بازیکنان و مربیان را در آورده است. 

به نقل از مارکا، بوسکتس در کنفرانس خبری پیش از بازی اسپانیا مقابل گرجستان گفت: "چیز خاصی برای گفتن ندارم. توجه مسئولان به بازیکنان، روز به روز کمتر می شود. زمانی خواهد رسید که بازیکنان منفجر خواهند شد! فکر کنم خیلی سخت باشد. شما باید یک جا بنشینید و حساب و کتاب کنید. باید از دید ما بازیکنان، به این قضیه نگاه کنید و ما درخواست دیگری نداریم."

اسپانیا در دیدار مقابل سوئد در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر متحمل شکست 1-2 شد. بوسکتس در این باره گفت: "اسپانیا باید در انتقال توپ عملکرد بهتری داشته باشد. سعی کردیم که برای بازی بعدی، به این نکات توجه کنیم. هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. ما تیمی هستیم که کنترل توپ را در اختیار می‌گیریم و نیازی به خطا کردن نداریم. البته این موضوع به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. می‌توانستیم بهتر در مقابل سوئد کار کنیم."

4416