4 کاپیتان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی چه کسانی هستند؟

4 کاپیتان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های گذشته لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، لیست بازیکنان اسپانیا را برای جام جهانی اعلام کرد که در این لیست خبری از سرخیو راموس نبود و بدین ترتیب راموس در جام جهانی 2022 قطر حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، عدم حضور سرخیو راموس در رقابت های جام جهانی این سوال را پیش آورد که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی چه کسی خواهد بود چرا که سرخیو راموس در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ترکیب تیم ملی اسپانیا حضور داشت و کاپیتان اسپانیایی ها بود.

در حال حاضر کاپیتان اول تیم ملی اسپانیا در بازی های جام جهانی 2022 قطر، سرخیو بوسکتس است. بوسکتس بازیکنی است که لوییز انریکه به طور ویژه ای به او اعتماد دارد. او تنها بازمانده اسپانیای 2010 است که قهرمان جام جهانی آفریقای جنوبی شد.

کاپیتان دوم تیم ملی اسپانیا، جوردی آلبا است. بدین ترتیب کاپتیان های اول و دوم تیم ملی اسپانیا از بارسلونا هستند. این در حالی است که در جام های جهانی قبلی کاپیتان های تیم ملی اسپانیا از رئال مادرید بوده اند.

کاپیتان سوم تیم ملی اسپانیا کوکه و کاپیتان چهارم این تیم آلوارو موراتا است. در هر صورت باید دید که عملکرد لاروخا در این جام به چه شکل خواهد بود.

1470